Отже, четверте покоління Skoda Octavia впевнено стартувало на платформі MQB Evo, яка використовується на новому Volkswagen Golf, а також Seat Leon та Audi A3. Габаритні розміри зросли лише на декілька мілліметрів, втім навіть такий незначний приріст позитивно сказався на внутрішньому просторі автомобіля. Помітити різницю у зовнішності новачка досит просто, адже він відрізняється від попередника. Новачок отримав спортивний екстер҆ єр, але при цьому Octavia виглядає гармонійно та сучасно.
На огляді нової Skoda Octavia Estate опинилась версія під назвою First Edition, а це означає що під капотом знаходиться перевірений часом 2-літровий турбодизель на 150 к.с., який агрегатується з 7-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей DSG. На нашу думку цей силовий агрегат оптимальний для Octavia Estate. Завдяки крутному моменту у 360 Нм автомобіль впевнено долає відмітку у 100 км/год всього за 8 секунд. Після динамічних показників найбільше вразив корисний об҆ єм багажника. За задніми сидіннями легко вміститься вантаж на 640 літрів, а це рекордний показник серед універсалів С-класу. Також можна збільшити розміри багажника якщо скласти спинки задніх сидінь.
В середині Skoda Octavia Estate дуже вдало поєднано стиль та простір. Якість матеріалів оздоблення краща ніж у конкурентів, не в останню чергу це вплинуло на ціну кінцеву ціну універсалу. Втім, знаходитись в салоні нової моделі приємно та комфортно. Інтер҆ єр для нової Octavia розроблявся з урахуванням останніх тенденцій в автомобілебудуванні, тому салон прикрашають два монітори, один з яких слугує електронною панелю приладів.
Автомобіль навіть у базовій комплектації має велику кількість опцій, через що його вартість на європейському ринку дорівнює 35 тисячам євро. Згодом до продажу надійдуть базові модифікації і ціна повинна опуститися до 25 тисяч євро…